עקרונות חשובים בתרגול צי'גונג

איך מתרגלים צ'יגונג טוב יותר? איך בונים את הקשר בין הגוף והתודעה?

יואב טלר צ׳י-גונג Leave a Comment

איך מתרגלים צ'יגונג טוב יותר? היום אני מסביר איך בונים את הקשר המופלא בין הגוף והתודעה, דרך תנועות הצ'יגונג המוכרות של התוף המסתובב.

לא משנה אם תירגלתם בעבר או לא – נסו את זה. אני בטוח שתוכלו למצוא כאן זוית חדשה ומועילה לגוף שלכם ולתרגול שלכם.

אז מה תמצאו בפנים?

הקשר בין הגוף והתודעה – תיאוריה (8 דקות):

0-0:50 הקדמה
0:50 איך משלבים מבנה (עצמות, שרירים – יין) עם כוונה, מחשבה, זרימה (צ'י)
3:30 שיטת אלכסנדר ועבודה מרמת המוח (תודעה) בתוך תרגול צ'יגונג
4:50 יציבה או יציבות – מה יותר אמיתי בגוף שלנו? ואיך שומרים על מבנה וזרימה טובה בגוף?
6:30 הגאונות של התרגול הסיני ההוליסטי: חיבור משמעות אמיתית של פעולה לתרגול.

תרגול התוף המסתובב (15 דקות):

8:14 חיבור בין שלושת המחממים Sanjiao, הציר האנכי, עמוד השדרה והגו.
10:00 שימוש במפרקי הרגליים כדי ליצור קרקוע, אחדות ושחרור
12:15 הגדלת המומנטום בלי לאבד מבנה
12:50 דריכה-צמיחה-תזוזה. קרקוע, חיבור וצמיחה לתזוזה טובה יותר. שימוש בקרקע כדי לנוע.
14:45 הגדלת מומנטום נוספת ושחרור זרועות עם שמירה על הציר
16:20 הטעות הנפוצה בתרגול הסיבובים ואיך מתקנים אותה.
18:40 מה כל כך טוב בתרגול צ'יגונג בשביל החיים האינטנסיביים שלנו? נשימה ושחרור סטרס-מתח.
19:45 פיתוחים על הסיבובים הרגילים: כליות וריאות, מחמם תחתון lower dantian טבור ו-mingmen, מחמם עליון upper dantian שכמות cv17, gb21 מרכז הטרפזים.
23:00 סיכום לקראת המשך התרגול.

רוצים עוד?

  • כל הפוסטים והסרטונים שפירסמתי בנושא צ'יגונג
  • אם אתם סובלים מבעיות כאב, יציבה, עמוד שדרה ומפרקים, או בעיות בריאותיות אחרות, ורוצים לשלב צ'יגונג בתהליך הריפוי שלכם – אני משלב תרגול מותאם אישית אצלי בקליניקה יחד עם שיטת אלכסנדר, שיאצו, דיקור סיני, צמחי מרפא וכלים נוספים. לעוד פרטים לחצו כאן:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.