שימוש גופני נכון בסמארטפון ובמחשב נייד: הבעיה והפתרון

יואב טלר אורח חיים בריא, ישיבה מול מחשב, שיטת אלכסנדר ושיקום גופני Leave a Comment

לאורך השנים, הגוף שלנו משקף בצורתו את המכשירים שאנחנו משתמשים בהם.

השאלה החשובה ביותר, היא האם יש לנו עמוד שדרה חזק, ועד כמה. כי הגירויים רבים, והם מושכים אותנו למצבים בהם אנחנו מאבדים את עצמנו, את עמוד השדרה שלנו, וזה כמובן – תרתי משמע.

היום אני מציג שני גירויים מרכזיים בחיים של כולנו, אסביר כיצד הם מושכים אותנו, ומה הבסיס שצריך לשמור עליו כדי לשמור על עצמנו. מה שאני מציג מבוסס על התבוננות קלינית במאות אנשים בעשר השנים האחרונות, באופן פרטני בסטודיו, ובמקומות עבודה רבים. העלאת המודעות לעניין היא כלי משמעותי בשיפור המצב, ולכן אני פה…

הערה חשובה: הסרטונים האלה לא נותנים פתרון קסם מהיר ופופולרי בשלוש דקות. הם באים לתת הבנה של שורש הבעיה – ומכאן להבנת הפתרון המוצע בתהליך השיקומי. אם הגוף שלכם מספיק חשוב לכם, או במצב שמפריע לכם מספיק, שני סרטונים של עשר דקות זה קטן עליכם. אם אתם מחפשים פיתרון מהיר, חפשו ביוטיוב, בטח תמצאו משהו. אני לא מאמין בפתרונות מהירים לבעיות מהסוג הזה.

שימוש גופני נכון במחשב נייד: הבעיה והפתרון

שימוש גופני נכון בסמארטפון: הבעיה והפתרון

בסרטון קודם הצגתי שלושה מקרים של אנשים בסביבה המשרדית, וכללים חשובים שעלו מתוכם לגבי הגוף במצב הזה.

והיד נטויה, אז אם אתם רוצים שאכתוב לגבי כל נושא שקשור לעניין, כתבו לי בהערות.

הירשמו כאן כמנויי האתר וקבלו גישה בלעדית לסרטונים ופוסטים חדשים במייל: [convertkit form=4916177]

אם התלהבתם, אני מציע הדרכות מעשיות בקבוצות קטנות והרצאות לקבוצות גדולות, שמיועדות לארגונים וחברות:

Corporate CTA

למי שרוצה ללכת על זה עד הסוף, ולקחת את הגוף למקום חדש לגמרי, המסלול השיקומי הוא הדבר לעשות:

rehab CTA

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.