שחרור מפרק הלסת בישיבה מול מחשב | רגע של מודעות

יואב טלר ישיבה מול מחשב, רגע של מודעות, שיטת אלכסנדר ושיקום גופני Leave a Comment

עידן הקורונה גורם לנו לשבור לעצמנו את השיניים מרוב סטרס. למה? כי מפרק הלסת הוא מקום שבו המתח שלנו מצטבר בלילה אבל גם ביום. כן, אנחנו לא רק חורקים שיניים ונועלים לסתות בלילה, אנחנו גם נועלים את הלסתות שלנו יותר מדי חזק במהלך היום.

אז היום – עוד רגע של מודעות, במהלכו אני אדבר על סיטואציה מוכרת לכולנו בישיבה ממושכת מול מחשב, שבמהלכה אנחנו יוצרים יותר מדי מתח במפרקי הלסת שלנו – ואיך לשחרר את המתח הזה.

הסרטון הזה הולך להיות כל כך פשוט. אין פה שום דבר מורכב – רק מודעות! וזה שם המשחק.

אם אתם תהיו מודעים למצבים האלו, אתם תוכלו להפסיק ליצור מתח מיותר במפרקי הלסת שלכם – וגם בצוואר, שקשור מאוד למפרק הלסת. הם שני מקומות שמשתחררים ביחד.

אז צפייה נעימה ומקווה שעזרתי לכם קצת בחיים.

אם אתם רוצים לתת לעצמכם תקופה של שחרור מתח וכאבים וארגון מחדש של הגוף – בואו לפגוש אותי בקליניקה לשיעורים בשיטת אלכסנדר, טיפול ברפואה סינית או שניהם גם יחד.

כל הפרטים כאן:

אוסף הטיפים החשובים ביותר לישיבה מול מחשב

להתחבר לגוף * לשפר את היציבה והיציבות תוך כדי ישיבה במשרד * לחסוך זמן, אנרגיה וכסף וליצור פתרון קבע * להבין מה ההרגלים המזיקים שלך ואיך לתקן אותם כדי למנוע בעיות ולהתחזק * ולדעת איך לסדר את עמדת העבודה באופן שיטיב עם הגוף.

    מאת יואב טלר | bodyguide.co.il
    אתם יכולים גם להירשם לרשימת התפוצה של הבלוג בלחיצה כאן

    Powered By ConvertKit

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.