איך מתרגלים שינוי הרגלים עם שיטת אלכסנדר?

יואב טלר שיטת אלכסנדר ושיקום גופני Leave a Comment

החיים שלנו עמוסי גירויים. אם הבנתם שהדפוסים האוטומטיים שלכם יוצרים לכם נזק ואתם רוצים להחליף אותם בדרך מועילה וטובה יותר, כדאי לכם מאוד לעצור לשנייה.
כשאני מדבר על תרגול בסרטון הזה, אני לא מדבר על סטים, כפיפות, מתיחות ותרגילים במובן שאתם רגילים לחשוב עליו. אני מדבר על תרגול של שינוי הרגלים.

מה זה תרגול בעצם?

פוקוס מתמשך ומחזורי בדבר מסוים והורדת הפוקוס מדברים אחרים.

זה אומר שאתם עוצרים לפרק זמן מסוים את כל הגירויים שגורמים לכם להגיב בדרך הרגילה, ויוצרים לכם סביבה שקטה. בסביבה השקטה הזו אתם יכולים לעשות הדמייה שקטה יותר של המציאות. זו יכולה להיות כל פעולה גופנית או אחרת שאתם עושים, פשוט בלי כל הרעש הרגיל.

בסביבה שקטה כזו, אתם מרפאים את מערכת היחסים עם הגוף שלכם: במקום לזרוק עליו פקודות אוטומטיות שנמאס לו לעשות, ולכן הוא יצא להפגנה של כאב, אתם קשובים לו עכשיו ומדברים איתו בשפה נעימה יותר, טבעית יותר, משוחררת יותר – שמרגישה לכם יותר טוב.

מה קורה כשאתם מסיימים את פרק התרגול שלכם?

אתם יוצאים לחיים שקטים יותר, מודעים יותר. שימו לב: המטרה היא החיים. היום יום. בזכות השיעור שנתתם לעצמכם – שיניתם את הפוקוס במוח שלכם. כלומר – הכל מתחיל בראש.

אתם תבחינו עכשיו בדברים שלא הבחנתם בהם קודם, ותוכלו לשנות אותם בחיי היום יום. זהו הקשר שבין תרגול ובין החיים, ההזדמנות הטובה הזו שאתם נותנים לעצמכם לשנות את הדפוסים שלכם – הדפוסים שיוצרים את הבעיה ממנה אתם סובלים.

השיעורים שלי דומים לתרגול שאתם נותנים לעצמכם – רק שאתם מקבלים את המידע ממני. אני מפקס אתכם במה שצריך, ואתם ממשיכים לפקס את עצמכם באותם דברים בתרגול היומי שלכם.

השלבים בתהליך העבודה שלי עם אנשים:

בשלב הראשון אנשים אומרים "זהו, נכנסת לי לראש, אני שם לב כמה פעמים אני מכווץ את עצמי, לא היה לי מושג שאני עושה את זה כל כך הרבה פעמים!

בשלב מאוחר יותר, כשהדרך החדשה בשלבי הטמעה, הם מבחינים בסביבה החיצונית שלהם: "אני שם לב כמה האנשים מסביבי מכווצים!" – זה סימן טוב – מי שרואה את עצמו, רואה גם את הסביבה שלו.

רגע, ומה עם הכאבים? המתח? היציבה? הגמישות? – כל זה משתפר עם ההטמעה של הדרך החדשה. ומעכשיו – תדעו מה ואיך לשנות אם הבעיה שלכם תחזור בעתיד בצורה כזו או אחרת. החיים מזמנים לנו עליות ומורדות, השאלה הגדולה היא האם יש לנו את הכלים להתמודד איתם. ואת זה אני שמח לתת לכם.

הסרטון מתוך הקורס השלם לשיפור הרגלי הצוואר שלכם:

אוסף הטיפים החשובים ביותר לישיבה מול מחשב

להתחבר לגוף * לשפר את היציבה והיציבות תוך כדי ישיבה במשרד * לחסוך זמן, אנרגיה וכסף וליצור פתרון קבע * להבין מה ההרגלים המזיקים שלך ואיך לתקן אותם כדי למנוע בעיות ולהתחזק * ולדעת איך לסדר את עמדת העבודה באופן שיטיב עם הגוף.

    מאת יואב טלר | bodyguide.co.il
    אתם יכולים גם להירשם לרשימת התפוצה של הבלוג בלחיצה כאן

    Powered By ConvertKit

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.