איך משחררים מתח מהצוואר, מהגרון ומהלסת?

יואב טלר שיטת אלכסנדר ושיקום גופני Leave a Comment

המון אנשים מותחים את העורף שלהם בכוח ודוחפים את הסנטר לתוך הגרון. הם עושים את זה מתוך רצון טוב, אבל הביצוע לא משרת אותם. אין שום סיבה לתקוע את הגרון ומיתרי הקול שלנו במתח הזה, והתארכות זה לא באמת יוצר.

היום אני מגיש לכם פוסט בתמונות, שעובר על תהליך של שחרור הצוואר, הגרון והלסת – בשכיבה. כמובן שהוא רלבנטי לכל מצב, לא רק שכיבה. אבל כפי שאתם זוכרים מסרטון 25 דקות של חופש – בשכיבה אפשר להגיע להישגים כדי ליישם אותם אחר כך, כשאתם קמים.

אני מקווה שסדרת התמונות שלפניכם תגמול אתכם מאיזו שכבה או שתיים של מתח צווארי… כדאי לכם לנסות.

אם אתם סובלים מבעיה צווארית או ממתח בכתפיים ובשכמות ואתם רוצים מסגרת שתעזור לכם לצאת מהמצב הזה – אני ממליץ לכם לקרוא מה עושים במסלול השיקומי: שילוב של פיתוח מודעות בחיי היום יום, תרגול הוליסטי וטיפול במגע – הכל לפי הצורך. כל הפרטים כאן:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.