איך לשנות הרגלים כדי לפתור בעיות צוואר – חלק א'

יואב טלר שיטת אלכסנדר ושיקום גופני 2 Comments

היום אני מתמקד בסרטון חדש שפירסמתי הרגע, ועוסק כולו בפתרון של בעיות צוואר. אני מראה בסרטון איך עושים את זה בעזרת סיבוב של הראש וריווח בין חוליות הצוואר.

הקורס הדיגיטלי לשחרור הצוואר פתוח להרשמה

אם אתם רוצים לנצל את התקופה הקרובה, ולעשות תהליך רציני של שינוי הרגלים כדי לקחת את הצוואר והגוף שלכם למקום חדש וטוב, הצטרפו אלי לקורס הדיגיטלי לשחרור הצוואר: אתם תמצאו שם את כל מה שאני מראה בפוסטים האחרונים ועוד הרבה, הרבה דברים שיכולים לעזור לצוואר שלכם.

לחצו כאן לכל הפרטים ולהרשמה לקורס לשחרור הצוואר

מוזמנים לגשת ישר לעניין:

פורסם – לחצו כאן לחלק ב' של "פתרון לבעיות צוואר – עשו זאת בעצמכם". – שחרור מתח צוואר וכתפיים בישיבה מול מחשב.
פורסם – לחצו כאן לחלק ג' של "פתרון לבעיות צוואר – עשו זאת בעצמכם". – שיפור יציבה בחוליות הצוואר והגיבנת המעצבנת.

עוד פרטים?

אם אתם סובלים מבעיות צוואר מכל סוג שהוא – הנה הזדמנות לדעת איך לפתור את הבעיה שלכם – בעצמכם! למה?

  • כי גם ככה אתם נמצאים עם עצמכם כל היום,
  • כי ההרגלים שלכם הם הדבר שהכי משפיע על הצוואר שלכם,
  • כי לכם יש את הכוח הכי גדול להשפיע על ההרגלים שלכם ולפתור לעצמכם את הבעיה!

אבל… משום מה אף אחד לא סיפר לכם את זה. ואף אחד לא לימד אתכם איך משנים את ההרגלים שלכם… עד היום, בכל אופן 🙂

אז אם קוסמת לכם העצמאות לדעת דרך חדשה וטבעית להפעיל את הצוואר והגוף אנחנו נתחיל היום בדבר אחד קטן ומשמעותי שיכול לשפר את מצב הצוואר שלכם:

איך לסובב את הראש בלי להיתקע ועם מרווח גדול יותר בין חוליות הצוואר?

אני רואה את זה עובד בהצלחה בקליניקה שלי לאורך שנים עם המון מקרי צוואר.

למה דבר אחד קטן בכל פעם?

  • כי כל השיעורים שאני מעביר פונים לאותו מכנה משותף, אותו גוף, אותו מוח ואותו עמוד שדרה. אנחנו רוצים לקחת זוית אחת בכל פעם ולעבוד על השיפור של המצב הצווארי, כי יותר מדי מידע בבת אחת זה מבלבל.
  • כי בשביל ליצור שיפור גופני צריך מסגרת שתעזור לכם להתמיד לאורך זמן. לכן אני מפרסם היום דבר אחד ומסביר אותו טוב טוב, ובעוד ארבעה ימים אפרסם עוד אחד.
  • כי כל הדברים הקטנים שאני מלמד קשורים אחד לשני, והם יוצרים דבר אחד גדול ככל שתתאמנו עליהם יותר: שיפור של מצב הצוואר שלכם.

אז יאללה, אני מסביר את כל זה בסרטון, ומלמד איך לסובב את הראש בלי להיתקע ולפתוח מרווח גדול יותר בין חוליות הצוואר. צפייה נעימה ומועילה.

נ.ב.– בבקשה לא לשכוח לכתוב לי בהערות או בפרטי איך הלך לכם עם הסיבוב של הראש ואם יש לכם שאלות: אני אשמח לעזור ולענות!

פורסם – לחצו כאן לחלק ב' של "פתרון לבעיות צוואר – עשו זאת בעצמכם".

יואב.

רוצים שאשלח אליכם במייל פוסטים חדשים?

הירשמו כמנויי הבלוג ואעדכן אתכם כשאפרסם תכנים חדשים.

    יואב טלר | bodyguide.co.il

    Powered By ConvertKit

    Comments 2

    1. יואב הי,
      חג שמח,
      אחרי זמן רב שאני עוקבת אחרי הפוסטים שלך בפייסבוק ובעקבות בעיות צוואר מתמשכות,
      החלטתי סופסוף לנסות את השיעור הראשון של בעיוות צוואר, והצטערתי שלא נכנסתי לפני שבוע, כי אז לא הייתי מפספסת את הקורס on-line.
      הסרטון הראשון שבו צפיתי עתה, ותרגלתי אתך (עם הסרטון שלך 🙂 ) מאוד עוזר ומסייע טווח התנועה בעת סיבוב הראש אכן גדל והכאב בצוואר לא הפריע בעת סיבוב הראש. אבדוק את עצמי בימים הקרובים, ואני מקווה שאצליח להזכיר לעצמי לסובב את הראש הנכון. אחזור לשיעור השני בעוד יומיים-שלושה אחרי שאראה שהפנמתי את הטיפ שבשיעור הראשון.
      תודה רבה,
      וד"ש לענת 🙂
      מועדים לשמחה, ובתקווה לימים רגועים בבריאות טובה,
      ענת

      1. Post
        Author

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.