גם אחרי 30 שנה ועם בעיות רציניות אפשר להגיע לשיפור משמעותי: סיפור ההצלחה של לירון

יואב טלר שיטת אלכסנדר ושיקום גופני Leave a Comment

לירון כותבת:

ראיתי את הפרסומים של יואב הרבה זמן והרגשתי שזה הדבר הנכון עבורי, לקח לי מעל לשנה לפנות אליו. בגלל מורכבות מצבי – כאבים כרוניים של פיברומיאלגיה, לופוס (זאבת) ושאריות של אירוע מוחי שבעטיין גררתי רגל וכל צד ימין שלי היה חלש וכפוף.

כבר בשיעורים הראשונים הגוף שלי החל להתעורר ולהתיישר, בעבר יכולתי לשבת מול המחשב 15 דקות והייתי קמה כאובה, היום אני יכולה לשבת הרבה שעות ולהנות מעצם הישיבה..

דבר נוסף ששיטת אלכסנדר עזרה לי היא ברכיבה על סוסים, היא נתנה לי את הבטחון הגופני לשבת על הסוס וממש להתחבר אליו דרך עצמות הישיבה וכל הגוף נע בחופשיות ובסינרגיה עם הסוס כאשר קודם הגוף שלי נהיה ספסטי וכאוב.

המודעות הגופנית שלי התעוררה אני מרגישה את הגוף ובעזרת התרגילים שקיבלתי מיואב אני מרגישה נעים ונוח בתוך הגוף הפיזי שלי וזה משמח.

תודה רבה יואב על השיחות, הלימוד האינסופי, ועל זה שתמיד אבל תמיד אפשר ללמוד דברים חדשים וגם אחרי 30 שנה של הליכה ספסטית למדנו גופי ואני להקשיב וללכת בקלילות ובזרימה.

– לירון מור תל אביב 15-10-2020.

אתם לא המחלה.

מה שמבדיל בין אנשים הוא קודם כל הגישה והרוח ולא הבעיות שרשומות להם בתיק הרפואי. אם תזכרו את זה ולא תהפכו את עצמכם לתווית שנתנו לכם הרופאים – תוכלו לעשות דרך משמעותית.

לירון היא אחת מאלו שהרשימו אותי בגישה האופטימית, החיוביות והסקרנות האינסופית, והיא הגיעה לתוצאות נהדרות בזכות התכונות האלו, ולמרות שורה של בעיות רפואיות רציניות מאוד, כפי שהיא כתבה.

אם לוקחים את הגישה הזו ומחברים אותה לכלים המתאימים – אפשר להגיע רחוק.
להישאר צעירה לנצח – תמיד לשמור מקום לאי הידיעה, ללמידה, לסקרנות ולגילוי. זו הגמישות האמיתית: של הנפש הלומדת.

תודה לירון. כיף ללמד את מי שרוצה ללמוד.

גם אם הייתם אצל המון מטפלים, גם אם אתם סובלים מבעיות רציניות מאוד, אני מבטיח לכם שיש כמה דברים משמעותיים שלא גילו לכם, והם ממש פה מתחת לאף. ואם מתבלים אותם עם אופטימיות, סקרנות ונחישות – אתם תוכלו לראות תוצאות חיוביות.

אני אספק לכם את האופטימיות שלי, את המסגרת, ההקשבה, ההתאמה אליכם וכמובן – את הידע המתאים.

לכל הפרטים לגבי המסלול השיקומי:

אוסף הטיפים החשובים ביותר לישיבה מול מחשב

להתחבר לגוף * לשפר את היציבה והיציבות תוך כדי ישיבה במשרד * לחסוך זמן, אנרגיה וכסף וליצור פתרון קבע * להבין מה ההרגלים המזיקים שלך ואיך לתקן אותם כדי למנוע בעיות ולהתחזק * ולדעת איך לסדר את עמדת העבודה באופן שיטיב עם הגוף.

    מאת יואב טלר | bodyguide.co.il
    אתם יכולים גם להירשם לרשימת התפוצה של הבלוג בלחיצה כאן

    Powered By ConvertKit

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.