בואו לבנות את הגוף שלכם מחדש עם שיטת אלכסנדר.

אתם פה כי משהו מציק לכם כבר תקופה ארוכה. הגב? הצוואר? המפרקים? היציבה? חוסר גמישות? תחושה שהגוף שלכם כבד? עקום? מפורק? בכל מקרה, אני בטוח שניסיתם כבר כל מיני דברים: אורטופדים ומטפלים, תרגילים ותרגולים.

אבל כל מה שניסיתם רק החמיר את הבעיה, או יצר הקלה לא משמעותית. נמאס לכם מניחושים. אתם מבינים שאתם יוצרים את המצב שלכם, אבל לא יודעים איך לשנות. אתם רוצים לדעת איך מפעילים את הגוף ברמה אחרת לחלוטין ממה שידעתם עד עכשיו.

קוראים לזה הרגלים.

הם איתכם כבר שנים, והם הכלי היחיד שמשמש אתכם לעשות הכל: מישיבה ממושכת ועד ריצה מאומצת. לאורך שנים, ההרגלים שלכם יצרו את המצב שלכם, הרבה לפני שהגוף שלכם התחיל לסמן שמשהו לא בסדר.

שיטת אלכסנדר עוסקת בהרגלים.



"…חוץ מהטיפול בברכיים טיפלנו בעצם בכל הגוף שלי, מיציבה, ישיבה מול מחשב, הליכה ועוד. עברתי 2 הריונות, אחד מהם כבד במיוחד ללא כאבי ברכיים, ללא כאבי גב שממש חששתי מהם… הכי חשוב שהיום אני יודעת מה לעשות כשמגיע כאב, איך להחזיר את הגוף שלי למקום ולא מפחדת מהכאב כשמגיע."
– ניצן עינב-בילר.


שלב ראשון: נחשוף את ההרגלים הכי יומיומיים שלכם

דברים שאתם עושים כל יום, כל היום. איך אתם יושבים? עומדים? הולכים? מתרגלים? אני אסביר לכם איך ההרגלים שלכם קשורים לכאבים שלכם. לקושי הגופני שלכם. איך ההרגלים יוצרים את המצב שלכם?

שלב שני: איך מוותרים על ההרגלים שלכם?

אחרי שחשפנו את ההרגלים הותיקים האלה, אלמד אתכם איך מתירים אותם. איך מוותרים עליהם. איך אפשר לא להיכנס אליהם בכלל.

שלב שלישי: צמיחה – דרך אחרת לעשות דברים.

בכל פעם שאתם בוחרים לוותר על הרגל ותיק, אלמד אתכם דרך אחרת לפעול עם הגוף. הדרך הזו טבעית במהותה, והיא זכורה לכם מילדות, וטבועה בגוף. רק צריך להיזכר בה שוב, להעלות אותה לרמת המודעות, ולחזק אותה. במילה אחת: צמיחה.

התאמה אישית

אם אתם יושבים הרבה, נעבוד על ישיבה. אם אתם מרימים הרבה, נעבוד על הרמה. אם אתם מרימים משקולות, נעבוד על זה. נוהגים? רצים? הולכים? שרים? קופצים? מנגנים? נעבוד על זה, נמצא את ההרגלים, נלמד לוותר עליהם ולהחליף אותם בדרך טובה יותר.

למצבים אקוטיים: דיקור או שיאצו.

בהכשרתי אני גם מטפל ברפואה סינית וזן-שיאצו. בכאבים חזקים קשה יותר לעבוד עם המודעות, לכן אני משלב בשיעורים שלי טיפול מתאים למצבים אקוטיים. כאבים חזקים עוברים עם הזמן, ואחרי שתהיה הקלה, אפשר לחזור לשיעורי אלכסנדר, או לשלב חצי חצי.


"כבר אחרי הטיפול הראשון התחלתי להרגיש שינוי ואחרי שבוע כבר ישנתי ללא כאבים. בהמשך הטיפול חל שיפור משמעותי ביכולת ההליכה שלי והישיבה לאורך זמן והכאבים פחתו משמעותית."
– ליאת ש.


כמה זמן זה לוקח? הסבלנות משתלמת.

הרגלים של שנים לא משתנים במכה. הדרך בשיטת אלכסנדר היא לא קצרה, אבל היא משתלמת לכל החיים. כי אתם מקבלים כלים וידע שיכול לשמש אתכם, תמיד. אתם הופכים להיות הבוס של הגוף שלכם. אתם יודעים מה קורה.

תתחילו מארבעה שיעורים, חודש אחד, אחריהם כבר תדעו מה אתם רוצים.

מה קורה בין השיעורים?

בכל שיעור אתם לומדים כמה דברים חדשים ועובדים עליהם בתוך השגרה שלכם. אתם תבחינו בהם, ותעשו בדיוק מה שעשינו בשיעור: הבחנה, ויתור, בחירה בדרך חדשה. אתם תחזרו לשיעור הבא כעבור שבוע (בדרך כלל), ואנחנו נוכל להתקדם.

מה לגבי תרגול?

כל הפעילויות שאתם עושים יכולות להתחבר לאותם עקרונות. תרגול אירובי, כוח, מדיטציה או תנועה מכל סוג הוא הזדמנות לנוח מהחיים, לנוע ולנשום. חשוב מאוד שהתרגול שלכם יתמוך בתהליך השיקומי-לימודי של השיעורים.

לכן אני מלמד איך לתרגל, ולא משנה באיזו שיטה. ואז, התרגול שלכם הופך להיות הזדמנות לחזק את מה שאתם לומדים בשיעורי האלכסנדר.

צ'יגונג: תרגול תומך

צ'יגונג הוא תרגול בריאותי סיני שעוזר מאוד להרגיע את הנפש, לנשום, לשחרר, וליצור תנועה טובה בתוך הגוף. אם אתם אוהבים לתרגל בבית, הרווחתם. אנחנו נוכל לעבוד על סדרות צ'יגונג, ולחבר את הידע האלכסנדרי לתוך התרגול שלכם.


"היום אני יותר קשובה לגוף ומבינה איך הוא בנוי. הכל יותר זורם, יותר משוחרר, פחות מוחזק."
– דנה מאיר


תרגול על מכשירי פילאטיס

המכשירים של פילאטיס יכולים להיות כלי שיקומי נפלא כשעובדים עליהם לפי העקרונות של שיטת אלכסנדר. הם אפקטיביים במיוחד לבעיות גב תחתון ורגליים. אני משלב את התרגול על המכשירים לפי הצורך בשיעורים הפרטיים.

גוף ונפש: דיכאון, חרדה וביטויים גופניים

אם אתם סובלים מדיכאון, חרדה או קשיים רגשיים-נפשיים אחרים, העבודה בשיטת אלכסנדר היא הוליסטית לחלוטין ויכולה להשפיע על המצב הנפשי-רגשי. במצבים כאלו, חשוב לי גם להכיר אתכם יותר לעומק כמטופלים ולבצע תשאול ואבחנה של הרפואה הסינית. בחמש השנים האחרונות אני לומד רפואה סינית, ולצד שיעורי האלכסנדר, טיפול במגע, מוקסה, דיקור אוזן וכלים טיפוליים נוספים יכולים לעזור.

ישיבה ממושכת וארגון סביבת העבודה שלכם

רובנו יושבים משך שעות רבות מול מחשב, כל יום. במקרה כזה, מועיל ביותר שאפגוש אתכם בסביבת העבודה שלכם ואעזור לכם לעשות את השינוי הגופני והארגונומי על הצד הטוב ביותר.

לצד ייעוץ בסביבת העבודה שלכם, נוכל לעבוד על הרגלי הישיבה הממושכת שלכם אצלי בקליניקה.

שיעורים לילדים ובני נוער

הורים רבים מפנים אלי את הילדים שלהם במקרים של בעיות יציבה וכאבים. ילדים מפנימים מהר מאוד את השיפור הגופני, ומעניין אותם מאוד להתחבר לגוף, כי אף אחד לא מלמד את זה במערכת החינוך. עדיף ללמוד בגיל 16 מאשר בגיל 36… הם יודו לכם כשהם יהיו מבוגרים.


עלויות

פרטי 45 דקות200 ש"ח
פרטי 60 דקות250 ש"ח
פרטי 30 דקות120 ש"ח
שיעור קהילתי (ראשל"צ)100 ש"ח

שיעור רגיל נמשך 45 דקות. בשילוב עם טיפול או בתשאול ראשוני הפגישה עשויה להימשך 60 דקות. שיעורים של 30 דקות מתאימים לבני נוער ולמי שהתקציב שלו מוגבל.

עבור פעמיים בשבוע התעריף יוזל ב-15%.

שיעור בקליניקה הקהילתית (ראשל"צ) הוא שיעור פרטי משותף הנערך בחלל גדול יחד עם אנשים נוספים. ניתן לשלב אותו עם טיפולים ברפואה סינית הניתנים בקליניקת שילוב.

איפה אני מקבל

תל אביבמרים החשמונאית 27אימים ב, ג
כיכר מסריק 14יום ה
בוקר
מבשרת ציוןשבי ציון 3ימים א, ד, ו
ראשל"צהכרמל 25יום ה
ערב

צרו איתי קשר

יואב טלר 0544-757110
או כיתבו לי פנייה בטופס:

שם (חובה)

אי-מייל (חובה)

ההודעה שלך: