5 דקות של תרגול – #1 צ'יגונג – קצר ויעיל כשאין זמן

יואב טלר אורח חיים בריא, צ׳י-גונג Leave a Comment

פתרון מעולה אם אין לכם חצי שעה או שעה לתרגול: 5 דקות של תרגול בין לבין המטלות שלכם – וחוזרים לעניינים.

מה שצילמתי כאן נעשה בספונטניות מלאה וגם אתם יכולים להיות ספונטניים! העיקר שתעצרו את שטף המשימות הרגיל, תחזרו לגוף שלכם, תמצאו שקט, נשימה, תנועה, ותחזרו לחיים שלכם רגועים, משוחררים ומאופסים יותר.

נכון, לחמש דקות של תרגול אין את האפקט של תרגול מעמיק וארוך, אבל מה אם אתם לא מצליחים להגיע לתרגול ארוך? תוותרו לגמרי? לא.

ועוד נקודה: אתם יכולים לעשות כמה פעמים כאלו ביום, אפילו עשר פעמים ביום, ויכול להיות שהאפקט המצטבר יהיה הרבה יותר משמעותי מאשר תרגול אחד ארוך ביום. כי מה שחשוב לנו הוא לא זמן התרגול עצמו, אלא החיים שאחרי ולפני. נסו בעצמכם. כולה לקום מהכסא לחמש דקות ולתרגל איתי ועם עצמכם.

התרגול היום בעיקרו הוא צ'יגונג זריז. בפעמים הבאות אני אעשה כל מיני דברים אחרים.

העיקר – לעצור לשנייה ולהתאפס עם הגוף יחד.

אם אהבתם את התרגול היום הירשמו לערוץ היוטיוב שלי בעברית – ולחצו על הפעמון – כי הולכים להיות בזמן הקרוב המון דברים טובים כאן.

מה הנושאים שצפויים להתפרסם בקרוב?

  • צ'יגונג
  • תרגולי כוח וגמישות
  • איך עושים תרגילים מכל סוג
  • ריפוי עצמי של כאבים ובעיות מכל הסוגים
  • ישיבה בריאה יותר מול המחשב וארגונומיה במשרד
  • מודעות גופנית, מיינדפולנס, מיינדסט לאורח חיים בריא.
  • ריצה טבעית והליכה טבעית
  • ועוד…

וגם – עוד תכנים אחרים ומגוונים בערוץ החדש שלי באנגלית! – The Body Guide

מוזמנות ומוזמנים להירשם לערוץ החדש – הוא רוצה להגיע ל-100 חברים 🙂 אז שתפו אותו עם חברים. אני מפרסם שם סרטונים כמה פעמים בשבוע.

הנה כמה נושאים שפירסמתי לאחרונה ביוטיוב באנגלית:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.