הורדת סטרס, שחרור שרירים וריווח הגב: 30 דקות של שקט

יואב טלר אורח חיים בריא, שיטת אלכסנדר ושיקום גופני Leave a Comment

אתם מוזמנים ל-30 דקות של הורדת סטרס, ריווח עמוד השדרה, שחרור שרירים ומתח בשכיבה על הגב. זוהי סוג של מדיטציה בשכיבה – רק עם חושים פתוחים כלפי חוץ וכלפי פנים במקביל. מנהג השכיבה על הגב מגיע כמובן מתוך שיטת אלכסנדר.

השכיבה הזו מצוינת לריווח עמוד השדרה והרגעת כאבי גב מכל סוג. מאוד חשוב שתהיו רגישים למה שנוח לכם ומתאים לכם – לא מתרגלים עם כאב. התאימו את מה שאני עושה בסרטון לגוף שלכם ולנוחיות שלכם.

הורדת סטרס: תוכן העניינים בסרטון

0:00 | מתי ולמה כדאי לכם לעשות הפסקה יזומה לצורך הורדת סטרס?
3:10 | מנוחה יזומה: להניח את הגב – למה ואיך?
3:50 | מה זו מנוחה אמיתית? ומה קורה כשאתם שחוקים אבל ממשיכים לתפקד? טיפ חשוב מאוד לשיפור אורח חיים.
5:54 | איך מניחים את הגב?
6:08 | שחרור אוויר ספונטני – סימן טוב של הורדת סטרס.
8:00 | שמירה על חושים פתוחים: עיניים פקוחות, אוזניים שומעות.
9:15 | חילוץ הראש ואוורור הצוואר: תנועתיות של מפרק הצוואר-ראש ופתיחת מקום לאורך הצוואר.

חילוץ הראש ואוורור הצוואר

11:00 | זמן טוב לאי-עשייה. להפסיק לעשות.
11:30 | מנח הרגליים בשכיבה וחשיבות הדריכה לשם הצמיחה
12:40 | החץ שעולה למעלה: ריווח עמוד השדרה והגו.
15:05 | פתיחת זרועות, שכמות וצדי הגוף: מאוד חשוב בעידן הישיבה מול המחשב.

פתיחת זרועות שכמות וצידי הגוף

17:50 | חילוץ הרגליים: מפרקים, תנועתיות, הורדת מתח מהגב התחתון והאגן.

חילוץ הרגליים

20:55 | עיסוי פנים וגולגולת: תמיד מהנה מאוד.

עיסוי פנים וגולגולת

22:48 | הרמת אגן ושחרור גב תחתון
25:55 | אי עשייה מוחלטת והקשבה לגוף ולחושים לצורך שחרור שרירים ומתח
30:45 | נוכחות פנים וחוץ: למצוא את השקט בעין הסערה

צפייה נעימה.

מה עוד יעניין אתכם?

  • סרטון נוסף שתוכלו להניח איתו את הגב: 25 דקות של חופש.
  • מוזמנים לגשת לערוץ היוטיוב שלי – אם אתם נרשמים כמנויים לערוץ, ולא לשכוח ללחוץ על הפעמון כדי לקבל התראה כשאני מפרסם סרטון חדש.

אם אתם סובלים מכאבים או בעיה גופנית ורוצים להשקיע את התקופה הקרובה בשיפור משמעותי של המצב – מוזמנים לבדוק את דף המסלול השיקומי:

אוסף הטיפים החשובים ביותר לישיבה מול מחשב

להתחבר לגוף * לשפר את היציבה והיציבות תוך כדי ישיבה במשרד * לחסוך זמן, אנרגיה וכסף וליצור פתרון קבע * להבין מה ההרגלים המזיקים שלך ואיך לתקן אותם כדי למנוע בעיות ולהתחזק * ולדעת איך לסדר את עמדת העבודה באופן שיטיב עם הגוף.

    מאת יואב טלר | bodyguide.co.il
    אתם יכולים גם להירשם לרשימת התפוצה של הבלוג בלחיצה כאן

    Powered By ConvertKit

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.