סוף לכאבי הגב, עמוד שדרה חזק.

מסלול פרטני לבניית עמוד שדרה חזק, פתרון קבע לבעיות גב כרוניות.
על בסיס שיטת אלכסנדר.

כאבי גב ובעיות עמוד שדרה מגבילים אתכם כבר המון זמן. שנים. חודשים.

אולי הייתם כבר אצל הרבה רופאים ומטפלים.

הכאבים שם כל הזמן, ואם יש הקלה, היא זמנית בלבד. נמאס לכם מהמצב.

אתם רוצים פתרון קבע, אתם רוצים שליטה במצב, אתם רוצים לדעת איך לצאת מזה ולחיות בלי כאבי גב ובעיות עמוד שדרה.

הסיבה לכאבים היא מאוד פשוטה: עשרות שנים אתם מסתובבים עם מערך הרגלים שמכווץ אתכם ועומס שמצטבר בעיקר בגב שלכם.

מה אתם עושים בחיים? איך זה יוצר כאבי גב?

האם אתם:

  • יושבים מול מחשב,
  • מרימים את הילד,
  • עומדים הרבה,
  • הולכים או רצים?

בדיוק שם, במה שאתם עושים בחיים, אראה לכם כיצד אתם מתכווצים ויוצרים לעצמכם כאבי גב או צוואר.

ההרגל שלכם עולה מרמת התת מודע – למודעות. מעכשיו תבחינו בכיווץ כשהוא קורה בזמן אמת.

ואז מה?

כאבי גב - איך זה קורה?

דרך טובה יותר לעשות הכל

אני מראה לכם כיצד להתנהל עם הגוף בצורה שאינה מכווצת את עמוד השדרה שלכם וכך משחררת כאבי גב כרוניים.

לכם יש את הגישה הטובה ביותר לגופכם! לרשותי עומדים שני כלים רבי עוצמה שאני מעביר לכם:

  1. הבנת האנטומיה ומבנה הגוף ברמה התפקודית, כלומר, כיצד להשתמש נכון בעמוד השדרה ובגוף בחיי היום יום.
  2. טכניקת אלכסנדר, אשר נותנת הרבה מעבר למבנה – את הדינמיות, את הצמיחה, כיצד להפעיל את עמוד השדרה באופן שיגרום לצמיחה גופנית ולהתרחבות.

כאבי גב - איך להימנע מזה?

אתם יוצאים מהשיעור עם ידע.

עכשיו זה הזמן לתרגל וליישם אותו. להכניס אותו לחיים כדי להניע את תהליך הריפוי של עצמכם:

גלי למדה כיצד לחיות ללא כאבי גב

הדרכה ייחודית לפי הצרכים שלך.

חשוב לי לתת לכם כלים לשימוש בחיים שלכם, כי כאבי גב נוצרים בדיוק שם. הכלים שצברתי במרוצת השנים מאפשרים לי ללמד בכל הפעילויות הללו.

בזכות שינוי אופן הישיבה במשרד, לניצן יש פחות כאבי גב היום.

תרגול ושיעורי בית למניעת כאבי גב

התרגול והאימון החשוב ביותר הוא בתוך חיי היום יום שלכם.

שם אתם נמצאים רוב היום. לדוגמא, אם עבדנו על "איך לשבת באוטו", כדאי שהזמן והכסף שלכם לא ירדו לטימיון, ושתתרגלו את זה כשאתם באוטו.

בנוסף, אני בונה עבורכם ומאוד ממליץ לאמץ שגרת תרגול יומית ורצוי בשעה קבועה.

התרגילים שאני נותן לקוחים משיטות שונות אותן למדתי במרוצת הזמן כגון

  • צ'י-קונג,
  • טכניקת אלכסנדר,
  • פילאטיס ועוד.

מטרת התרגול היומי היא שתהיו מחוברים לגוף במהלך היום, במודעות שתעזור לכם לשפר את התפקוד הגופני שלכם ותזכיר לכם את מה שלמדתם בשיעורים הפרטיים או הקבוצתיים.

לאחר זמן מה של אימון, כאבי גב כרוניים פוחתים ונעלמים בהדרגה, כי הגוף עובד טוב יותר, מבנית ואנרגטית. אתם יודעים איך להפעיל את הגוף באופן חלק יותר, בריא יותר וקל יותר.

לחיות בלי כאבי גב

English speakers: lessons in english – click here for details.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.