איך משפרים יציבה ומבנה? חלקים ג' ו-ד'.

יואב טלר שיטת אלכסנדר ושיקום גופני Leave a Comment

בחלקים א' ו-ב' סילקנו הפרעות מהדרך, קילפנו קליפות של רעש, מה שנותן לנו גישה לנחל הפנימי הזה שרוצה לזרום בתוך הגוף. בואו נראה איך יוצרים זרימה בנהר, ואיך זה יכול להשפיע על חלקי הגוף שלנו כשרוצים לשפר יציבה ומבנה.

חלק שלישי

אל תתיישרו. אל תזדקפו. אל תחזיקו את עצמכם נכון. זה לא עובד וזה הרבה רעש מיותר. אני יודע, המון אנשים אמרו לכם לעשות ככה. כולל מדריכים ואנשי מקצוע. אבל זה לא עובד. מה כן עובד?

שלב ראשון בדרך לשיפור אמיתי של היציבה והצורה שלכם: תנו להחזקות האלה להתמוסס. אל תעשו אותם ואם עשיתם – הניחו להם. הישארו שקטים.

גם אם אתם טיפוסים של היפר ורעש, זה לא משנה. שקט הוא דבר יחסי, ושיפור הוא רק ביחס לעצמכם. אל תשוו את עצמכם למישהו או למשהו. הטוב יותר הוא הפחות גרוע, ככה לימדו אותי. זו הדרך הכי טובה להתקדם, צעד צעד, רק צריך להסתכל לאן הולכים.

עם התגברות השקט בגוף והיחלשות הרעש, אתם תוכלו להתחיל לדבר עם מערכת היציבות והיציבה הפנימית שלכם. במקום להחזיק מתח ומשקל בגוף, אתם משחררים אותו ליפול לרצפה, וכפות הרגליים שלכם מקרקעות אתכם יותר. זה החצי הראשון. עכשיו אתם יכולים להתחיל לצמוח – זה החצי השני. ועל כך – בסרטון השלישי:

חלק רביעי

איך באמת משפרים יציבה ומבנה? הגענו ללב העניין.

כשהגוף שלכם שקט, השרירים שקטים ולא מקבעים אתכם בכלא. אתם מוכנים לשינוי. מה אתם רוצים לעשות עכשיו? מה הכוונה שלכם? את הכוונה שנמצאת בראש, אתם יכולים לתרגם לגוף בצורת כיוון. כוונה הופכת לכיוון. מהמוח לגוף, מהמנטלי אל הפיזי.

לכיוון אין סוף. במקום "צורה נכונה", תזכרו שאתם 70 אחוז מים, ותשאלו "לאן אני שולח את הגב שלי?". אין נכון ולא נכון. לא משנה באיזה מצב אתם נמצאים או במה אתם חולים, תמיד אפשר לעשות פניית פרסה בדרך, ולהתחיל להרים את עצמכם למעלה. הכל מתחיל בראש. צריך רק לדעת איך, ולהתמיד בדרך.

סרטון סיכום – הבא בתור. וזו רק ההתחלה. אני חוזר ואחזור על העקרונות האלה עוד הרבה בהמשך מכל מיני כיוונים. נתראה בקרוב…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.