איך משפרים יציבה ומבנה? חלקים א' וב'.

יואב טלר שיטת אלכסנדר ושיקום גופני Leave a Comment

א' כפוף ומתוסכל מזה. הוא מרים משקולות, ומנסה לדחוף את הראש שלו אחורה כבר שנים. לפני שבועיים הוא שאל אותי אם יש משהו שהוא יכול לעשות כדי לשנות את זה. לעשות איזו תנועה אחת טובה שתחזיר את הכל למקום.

זה הוביל אותי להסביר לו מה באמת הוא יכול לעשות, ואיך הוא צריך לחשוב על הבעיה. ואחר כך זה הוביל אותי לצלם את התשובה גם בשבילכם.

חלק ראשון

כבר הרבה זמן שאתם רוצים לתקן את היציבה והגוף שלכם, ואתם מנסים שוב ושוב – אבל זה לא עובד. למה זה לא עובד לכם? מה חשוב להבין כדי שזה יעבוד לאורך זמן?

מבוסס על מיליון מקרים דומים שפגשתי לאורך השנים. אנחנו מאוד רוצים לייצר שינוי מהיר בגוף, אבל חשוב לזכור שהרווחנו את המצב שלנו ביושר, בעבודה קשה של הרבה שנים. אם אתם רציניים בעניין של לשנות יציבה, מבנה וכאבים כרוניים אני ממליץ להתאזר ב- (א) סבלנות, (ב) הכלים הנכונים לשינוי לאורך זמן ו-(ג) התמדה.

חלק שני

כשאתם רוצים לשנות יציבה ומבנה, תחשבו קטן ושקט, במקום תנועות גדולות ורועשות. מצב שנבנה לאט לאט לאורך הרבה שנים דורש סבלנות אם אתם רוצים לשנות אותו. ריצה למרחקים ארוכים.

דיברנו בסרטון הראשון על זה שהגוף מורכב מאחוז גבוה של מים, 60-80 אחוז, אז הרעיון פה הוא לשנות את כיוון הזרימה של המים, למוסס את המתח ולחזק את התנועה הצומחת בתוך הגוף.

השינוי שנוצר במהלך שיעור הוא בדרך כלל גדול, כי זו סביבה שקטה וממוקדת בלי הפרעות, אבל המטרה בשיעור היא להראות לכם שקיימת אפשרות אחרת ולעזור לכם להבין את העיקרון שמוביל אליה. זה הכוח האמיתי מאחורי תהליך של שינוי.

אני מקווה שאני מצליח להעביר את העקרונות החשובים האלה גם כאן, כשאתם רואים את הסרטונים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.