המסלול השיקומי

פתרונות לבעיות נפוצות


המסלול השיקומי מורכב מסדרת שיעורים פרטיים בהם אני מאבחן את המצב, הרגלים נפוצים מחיי היום יום שלכם צפים על פני השטח ואתם לומדים כיצד לשנות אותם. בנוסף, אני מציע סדנא קבוצתית בת 4 מפגשים בהם אני מעביר את אותו חומר, ומהווים הקדמה למסלול הפרטני.

האופן שבו אנחנו יושבים, עומדים, הולכים ועושים דברים עם הגוף הם המראה של המצב שלנו. הם הכי חשובים ומשפיעים על המצב. אותם צריך להכיר, ולשפר באופן סבלני.

בכל השיעורים תלמדו איך להפעיל את הגוף באופן שיעזור לכם לצאת מהמשבר, להתחזק ולחבר את כל החלקים יחד.
השיעורים מבוססים על שיטת אלכסנדר: שיטה הוליסטית, שעוסקת באדם וגופו כשלם, ונותנת דרך להגיע אליו. אנשים מגיעים לשיעורים כמו פאזל מפורק, ולומדים לחבר את החלקים לגוף אחד, מאוחד.

חיבור החלקים יוצר שינוי מערכתי כולל: מהמוח והתודעה, דרך מערכת העצבים, לעצמות ולשרירים, לשיפור ברמת האנרגיה, להפחתת כאבים ומתחים, לשיפור התחושה הכללית, להתחזקות כוללת ולבניית ״עמוד שדרה״ במובן הרחב של המילה.

  • Slice-6

  • Slice-5

  • Slice-4

  • Slice-3

לשיעורים שלי מגיעים אנשים בכל הגילאים, עם מגוון רחב של בעיות וצרכים. הכי חשוב לי למצוא גשר בין השיטה ובין הצרכים והאופי של האדם. אני מלמד את אותם עקרונות בסביבות שונות עם אנשים שונים:

  • בתנועה יומיומית פשוטה כמו הליכה, עמידה, שכיבה וישיבה;
  • בסביבה המשרדית הממוחשבת;
  • בסביבת תרגול ספורטיבית, כולל ריצה;
  • עם בני נוער, קשישים, הורים טריים ונכים;
  • עם מוזיקאים, רקדנים או שחקנים;
  • על מכשירי פילאטיס או בתרגול צ׳י-קונג.

 

בסופו של דבר – לגוף יש מערכת הפעלה אחת, ומבנה ברור. שיטת אלכסנדר פונה למערכת ההפעלה של הגוף, ולא משנה מה הפעילות.

תרגול בבית: חשוב לי להציע לכם כלי אימון ותרגול שונים, שיתאימו לכם, ויתנו לכם אפשרות, מדי יום, לעצור את מרוץ החיים לפרק זמן שקט בו תחזרו למחשבה צלולה, לגוף, לנשימה ולתנועה. תרגול שקט בבית או בסטודיו עוזר לכולנו להיזכר בקצב הטבעי שלנו, בגוף שלנו ובמה שלמדנו בשיעורים, וכך אנו מחזקים את מה שחשוב לבריאות שלנו.

מטרת השיעורים היא יצירת שיפור באורח החיים והשגרה היומיומית-גופנית. שם אנחנו נמצאים רוב השעות, וזה מה שמשפיע ביותר על מצבנו הבריאותי.

כמה זמן נמשך התהליך השיקומי?

במסלול הפרטני אני ממליץ להקציב 3 חודשים לפחות כדי להפנים את הבסיס הגופני. רבים ממשיכים לאחר מכן גם לתקופות ארוכות, כדי להמשיך ללמוד ולצמוח.

מה התדירות המומלצת של השיעורים?

שיעור אחת לשבוע, או פעמיים בשבוע במקרי הצורך.
בסדנא הקבוצתית – ארבעה מפגשים, אחת לשבוע.

כמה עולים השיעורים?

שיעורים פרטיים:
מפגש בודד – 200 ש״ח (45 דקות).
סדרה של 10 שיעורים – 1800 ש״ח.
תדירות המפגשים המומלצת – פעם בשבוע.
* הנחה לסטודנטים / מקרים מיוחדים.

סדנא קבוצתית:

400 ש״ח לארבעה מפגשים – בתשלום מראש.
כל מפגש – 90 דקות, אחת לשבוע.

איפה מתקיימים השיעורים?

  • כיכר מסריק 14 – מרכז ת״א.
  • שבי ציון 3 – מבשרת ציון.

צור קשר

שם (חובה)

אי-מייל (חובה)

ההודעה שלך: