צ'יגונג עמידת מדיטציה – וו-ג'י המצב הריק 27.3

יואב טלר צ׳י-גונג Leave a Comment

אחד התרגילים הכי טובים בעולם בתרגול מצולם חדש: צ'יגונג – עמידת מדיטציה. והפעם, שוב בהשראת החבר ניצן אורן, אני מדגים עמידת wu ji, או וו-ג'י, בתרגום חופשי: "כלומיות קיצונית" או "חסר קיצון". מה זה אומר? זו עמידה שבה אנחנו לא עושים כלום. יש הקוראים לה גם "מדיטציית המצב הריק" או "empty state meditation". ניצן מספר שכשהוא הגיע ללמוד בסין אומנויות …

חלק שלישי: להעיר את הצוואר הכפוף והגיבנת המעצבנת – איך לשנות הרגלים כדי לשפר את מצב הצוואר שלכם?

יואב טלר שיטת אלכסנדר ושיקום גופני Leave a Comment

הסרטון השלישי כאן: והפעם, איך מעירים את חוליות הצוואר ממצבם הכפוף ומזיזים את הגיבנת המעצבנת? איך לשנות הרגלים כדי לפתור את בעיות הצוואר שלכם – חלק ג'.

סרטון שני בסדרה: איך לשנות הרגלים כדי לשפר את מצב הצוואר שלכם?

יואב טלר ישיבה מול מחשב, שיטת אלכסנדר ושיקום גופני Leave a Comment

לכל מי שסובל מבעיות צוואר מטרידות ורוצה לשחרר את עצמו מהעניין, היום אני ממשיך בחשיפת ההרגלים שלכם ואיך לשנות אותם כדי לשפר את מצב הצוואר.

שיטת אלכסנדר למוזיקאים: לנגן בלי כאבים והרבה יותר טוב

יואב טלר שיטת אלכסנדר ושיקום גופני, שיטת אלכסנדר למוזיקאים Leave a Comment

אתם מוזיקאים עם כאבים או רצון לשפר ביצועים? איך המנח/יציבה שלכם משפיע על המצב? ואיך שיטת אלכסנדר יכולה לעזור לכם?