אודות

שמי יואב טלר.

בעשר השנים האחרונות אני עוסק בתחום הגוף והתנועה. הידע שצברתי בתקופה זו מאפשר לי לסייע לאנשים להתחבר לגוף שלהם – להתחבר לעצמם.

בניית תקשורת עם הגוף מאפשרת לנו לשקם, לשפר ולחזק את עצמנו. בשיעורים אני נותן כלים שמאפשרים לעשות את זה, בתוך מגוון רחב של פעילויות גופניות יומיומיות, כמענה למגוון רחב של מקרים ובעיות.

מגיעים אלי אנשים הסובלים מקשיים ומצוקות גופניות, שרוצים לדעת כיצד לרפא את עצמם ולהבין מה הפתרון היסודי לבעיות שלהם. ידע זה מלווה אותם גם בהמשך הדרך.

אני מלמד גם אנשים בריאים בדרך כלל, שרוצים לבנות מודעות, להשתפר ולהתחזק בתוך פעילויות ספורטיביות ושגרתיות.


באילו מקרים אני מתמחה?

  • שיקום בעיות עמוד שדרה, שלד ושריר. בעיות יציבה, נשימה ומבנה. מידע נוסף.
  • הדרכה גופנית בסביבת העבודה המשרדית-ממוחשבת. מידע נוסף.
  • הדרכה גופנית בסביבות עבודה פיזיות ואקטיביות (כולל הורים צעירים).
  • ריצה שלמה לפי עקרונות שיטת אלכסנדר. מידע נוסף.
  • שיפור התרגול הגופני והספורטיבי לפי עקרונות התנועה ההוליסטית.

הכשרתי המקצועית:

  • מורה לשיטת אלכסנדר.
  • התמחות בשיטת גוף במחשבה: יישום שיטת אלכסנדר בתוך שיטות תרגול כגון צ׳י-קונג ופילאטיס.
  • מדריך צ׳י-קונג.
  • מדריך כושר וספורט (מכון וינגייט).
  • יואב טלר - ריצה שלמה
  • יואב טלר - המסלול השיקומי
  • יואב טלר - הגוף בסביבת העבודה

הסיפור שלי.

לפני עשר שנים קמתי מהקיוביקל בחברת ההייטק בה עבדתי אז, נכנסתי למנכ״ל והתפטרתי. חלום קטן מגיל 16 שישב בפינה של המוח שלי וחיכה, ניער מעליו את האבק והשתלט לי על החיים. ממחשבים עברתי למכשיר המרתק ביותר: גוף האדם.

התחלתי את דרכי בקורס בסיסי, מדריכי חדר כושר של מכון וינגייט, שם הבנתי סוף סוף מה זה אומר להיות חנון – אבל של אנטומיה. בחדר הכושר, אנשים תלו בי תקוות ושאלו אותי שאלות, והבנתי שאני לא יודע לענות להם.

חיפשתי פתרון שלם יותר ומעמיק, שיספק את הסקרנות שלי ויאפשר לי ללמוד איך הגוף עובד באמת, על כל חלקיו.


כעבור שנה מצאתי את הפתרון אצל גלית זייף – ושיטת אלכסנדר. דרך הכשרה מפרכת בת 3 שנים, למדתי על בשרי וגופי איך זה באמת צריך לעבוד, וכאן סיימתי את כיתה א׳: מוכן ללימוד האמיתי בדרכו של המורה – הניסיון היומיומי עם מגוון אנשים בשיעורים.

יום אחד ישבתי עם חבר צייר ואמרתי לו, אתה יוצר לבד, רק אתה והקנבס. האמנות שלי היא בתקשורת עם האדם שמולי. אני מוצא סיפוק אישי רב בהקשבה לצרכים של האנשים בשיעורים ובסדנאות, ובמציאת דרך יצירתית להעביר אליהם את הידע המתאים ביותר עבורם.
כשאני עוזר למישהו, אני עוזר גם לעצמי.

קריאה נוספת:

מקרים לדוגמא – תלמידים מספרים.
מן העיתונות.

יצירת קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

תוכן ההודעה

שתף את הדף: [addtoany]